Knäck

Skolan idag tog knäcken på mig, särskillt efter allt kopierande. Skulle äta gott med Milla och Maria idag men kände att jag var tvungen att fixa lite med alla texter som vi har. Läste lite och sen knäckte jag nöten hur man gör knäck. För första gången i mitt liv lyckades jag med knäcken, den blev god och inte för mjuk. Dock som vanligt kan jag inte göra något normalt så det är pepparkaksknäck. Fredik har godkännt knäcken så den ska med till övik senare, kanske så att jag till och med gör mera knäck. Har nu i alla fall gjort fyra olika sorters julgodis/kakor. Har en kvar att göra som jag ska testa, typ som knäck också fast med lime och vitchoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0