Mot trehörningsjö med kvasten

Dålig mottagning är vad som gäller nu på telefonen men sms går bra :) Skit kasst väder idag men de skulle ju  bli bättre imorgon. Fisken brukar ju nappa bättre när de regnar, men räknas regnblandat snö? Längtar så efter att pimpla och få fisk! Självklart att få köra skooter också. 

Känner mig lite som om jag lever i en bubbla nu. Alltid ha saker att göra utan att riktigt ha tid med något. Man ska fika där, äta där, basta där, vara social. Men de är väll trevligt. :)


Kommentarer
Postat av: valeria

vi längtar till olika saker du o jag.. men fånga massa fisk o updatera mig med sms ;)! har ju inte pratat med dig på evigheter känns det som.. :/

2009-04-09 @ 14:13:22
Postat av: Elin

Glad påsk önskar Domsjögänget. Anna visade mig din blogg. HOppas fiskarna nappar!

2009-04-09 @ 14:26:37
URL: http://elinstorm.blogg.se/
Postat av: morfar

Hej Stina ,hoppas att Du får en trevlig ledighet. Glad Påsk önskar morfar och Viola

2009-04-10 @ 15:12:03
Postat av: Anonym

Hej Stina ,hoppas att Du får en trevlig ledighet. Glad Påsk önskar morfar och Viola

2009-04-10 @ 15:16:42
Postat av: morfar

Stina Du har väl inte glömt kaffepannan och katta ????????.Hälsa Fredrik.Påskhälsning,morfar

2009-04-10 @ 15:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0