Kräftan hälsar

Kan ju säga att min ansiktsfärg är allt annat än smikrande just nu. Illröd, och jag är inte ens arg. Det har avrit så mycket sol så jag slog fast i att jag skulle få lite färg i ansiktet. Fastän jag smorde in mig med 20 i solskydd så märktes de inte av och jag är nu jultomteröd och de är fel årstid. 

Lite fisk blev det men desto mer sol som sagt! 

Hittade ricky! en mycket fin hund :)

Sötingen i solsskenet!

Fredrik och Zebrant vet inte riktigt vad som är bak och fram på en skooter. 

Palt dax! 

De litar inte på hur jag kör så de krävs två killar för att hålla koll :P

Erik och Zebbe

Tänk så roligt man kan ha

Se va röd och tomatig man är. Tur att röda näsan får vila idag! 

Hann för i övrigt få typ en lårkaka på rumpan. Spelade lite fotboll med Fredrik och skulle göra en snygg grej men missade bollen och landade med rumpan på isen. På grund av omständigheterna var det bättre att ta en whiskey än en alvedon så så hemskt var det inte!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0