One in a million

Sitter här bakis, som verkar vara en ganska vanlig företelse på lördagarna. Hade en jätte kul sittning igår, kände mig på tok för nykter mer när jag tänker efter så snappsade vi, jag halsade vin och andra drinkar, samt ren vodka. hmm.... Helt sjukt, men ååå va roligt de var. Hdae även sönder mina strumpbyxor så jag tog av mig dom. Fredrik fick komma och hämta mig med ett par skor och byxor, plus min cykel som han fick med sig på något sätt. Roligast var faktiskt på slutet när jag träffade Ida på slutet och vi lurade två killar att jag var från finland, eller jag sa de och de trodde på mig och hela grejen var bara hysteriskt rolig, sen när fredrik kom var det ännu roligare. 

Senare fick jag en uppenbarelse idag om varför jag ej ska vara med på bild:

Och jag som insisterade att jag var jätte nykter hela kvällen.....skyller på vodkan...


Kommentarer
Postat av: frida

haha, låter som en lyckad kväll :D Tycker bilden va jättefin ju!

2008-09-21 @ 12:39:30
Postat av: Mads

Låter som en väldigt rolig sittning :p och du ser ut att ha kul på bilden och det är det enda som räknas :D

2008-09-21 @ 13:58:08
Postat av: valeira

en bild säger mer än tusen ord, vilket vi kan konstatera även här hehe :P

2008-09-21 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0