Triangeldrama eller vad?

Kommer ni ihåg Dave? Min kompis i från England. Vi är/var bra kompisar och har hjälp varandra när den andra har haft det svårt. Då får man ju ett speciellt band till varandra. Det sa han till sin flickvän. Hon raderade då mig från Daves facebook. For no reason. Bara för att vi var kompisar. Nu är Dave och jag kompisar där igen och vi ska prata i kväll. Då skriver hans tjej på facebook till mig "Why can't you leave my boyfriend alone?". Spelar ju ingen roll liksom vems pojkvän han är, han är min kompis. Känner nu att jag bara vill prata med Dave ännu mer bara för att, vi är ju bara kompisar så vad spelar de för roll?

Fredrik vet om Dave, men inte kommer han att klaga om jag pratar med Dave eller försöka ta bort honom från min facebook, bara löjligt. Nä sånt där fjortis grejs, lämnade man i den åldern, synd att de kommer tillbaka :)

Nu ska jag träna. WOW. 

Update: Dave la till mig som kompis igen, men hans tjej har tagit bort mig ännu en gång hahahaha


Kommentarer
Postat av: D -> as in that necklace

I was really surprised to see you write about me, i'm sat here in my flat bored, i was getting really upset about you not talking to me. :) now I have a big smile all across my face. I know were going to be close for a long time to come, I'm still trying to plan that trip I was talking about before. ope your still looking forward to it x x D

2008-10-14 @ 00:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0