I should be the one behind the wheel

Gjorde just klart en uppgift som ska vara inlömnad imorgon. Började klockan sju. Måste verkligen skärpa mig. Börja plugga i tid. Hatar när de blir så här stressigt men man lär sig ju aldrig :p Skönt att de är bortgjort i alla fall. Har även börjat med det som ska vara inne på Fredag, plus varit på stan och inhandlat saker till Maskeraden på Fredag. Fredrik och jag behövde Halloween smink och vi sökte igenom hela staden, varenda smink affär och leksaks affär för att hitta någon form av Halloween smink. Utan när vi av en slump gick på Hemköp så hittade vi det vi sökte och lite till. Gotta love the strange ways. 

Så nu är allt fixat för Halloween, så nu kan jag fokusera på skolan ett tag. 

De jobbigaste är att jag är så danssugen (IGEN!)

 


Kommentarer
Postat av: caroline

d ska du dansa :D upptäckte ett nytt danssteg idag på "next" när vi låg och slötittade på mtv idag. Det hette "dracula" typ :P ska lära dig det i jul!

2008-10-29 @ 21:32:59
URL: http://carrotjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0