Rip my life in to pieces, this is my last resort

Känner verkligen hur jobbigt det var att stiga upp idag, men som tur är har jag fått tillbaka min handsfree till mobilen efter typ en och en halv månad så nu kan jag äntligen lyssna på musik igen eftersom jag har använt min mobil som mp3 ända sen jag flyttade upp till Umeå. Dock är min mobil typ trasig och måste lämnas in, menjag orkar aldrig göra detta eftersom den ska lämnas in i Övik. Blir någon gång när man är hemma en längre tid.

Time for Breakfast
image16

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp iså fall :). Bra blogg du har förresten

2008-03-11 @ 09:17:26
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: valeria

så pigg du ser ut hehe!


gissa vem som har suttit på skolan sen kl nio idag..suuuuck .

2008-03-11 @ 11:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0