Brännbollsyran recap

De började med att Fredrik och jag skulle skriva kontrakt hos Lerstenen men de gick inte. Sen köpte vi en karta öl och två liter vin. Vi for hem och tog en öl. Fredrik pluggade och jag gick till Frida. De röktes vatenpipa och vi drack vin som om de inte fanns någon morgondag. De hela slutade lite väl dramatiskt både för mig och Frida så vi tog nya tag igår efter att vi ätit en massa pizza. Denna gång gick det bättre även om det var så otroligt lite folk ute. Hittade en dammsugar slag som vi skulle använda som slang till vattenpipan. Vi träffade massor av Fridas kompsiar och det hela blev faktiskt nästan som en korridorfest med kompisar. Vi åt hamburgare och sedan gick jag hem, det var jätta ljust ute, trots att klockan var över 4a. Sedan sov jag i några timmar och nu sitter jag här och har kravings efter denna klänning:


Känns mycket sommar och Alicante. Klänningen är från ASOS. 

Kommentarer
Postat av: frida

det va en bra helg, after all the drama.

No no drama, I dont need no drama drama :P

Mycket söt klänning!

2008-06-01 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0