Back on track

Fredrik och jag hade vårat första "gräl". fast vet inte om man kan kalla det för gräl heller. Men allt löste sig imorse, tror bara att vi båda var trötta. jag vet att jag sa att jag skulle packa idag ( i alla fall till Frida) men det har inte blivit något. Istället har jag städat övervåningen och epilerat benen, det är som en långsam vaxning, mycket plågsam. Fick inte heller bort allt hår men men, lenare blev benen i alla fall, eller kommer att bli imorgon. tror att jag ska sno mammas kofta på jobbet imorgon. den jag hade när vi var på kräft skivan om någon kommer ihåg :P den är så skön :)

Nä nu är de inte lågnt till stockholm, bara imorgon kvar. Det enda dåliga är att jag inte hinner träffa Fredrik men de kompenserar vi genom att skicka mängder med sms, tack och lov att det är gratis. :p

Där är koftan, och Madde som jag saknar väldigt mycket! Kom hem nu Emo-KID!


sTOCKHOLM OM BARA NÅGRA TIMMAR TYP! MINDRE ÄN 48! ops, caps

Kommentarer
Postat av: valeria

yes, stockholm väldigt snart! :D

2008-06-11 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0