New year, new start?

Jag önskar att jag kunde säga att mycket har förändrats sen sist, att jag varit så upptagen att denna lilla sida inte funnits med i tidsplaneringen. Men nej. Nytt försök, nytt år. Mitt liv ser inte ut som jag vill att det ska göra och den enda som kan lösa detta är jag. Jag vet inte hur detta ska ske men förändring är vad jag behöver. Fokus måste läggas på att uppnå mål och inte bara att klara sig igenom yttligare en dag. Det är inte att leva, det är bara att finnas till. Lycka är inget som bara kommer utan det är något man måste sträva efter och kämpa för.


Kommentarer
Postat av: Frida

Det är helt sant. Måste också försöka förändra på något (jobbsituation) detta år för att uppnå tillfredställelse i livet. Tycker du förklarar det ganska bra att lycka inte är att försöka ta sig igenom ännu en dag. Vi har ett år på oss, vi borde iaf hinna påbörja att ta några steg i rätt riktning i våra mål va? :)

2013-01-02 @ 09:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0