Day 1

Min första dag som "nyttig" går bra än så länge. Keso och banan till frukos, köttgryta och grönsaker till lunch och nu tonfisk sallad med nötter och crème fraishe. Vet inte hur super nyttigt det är egentligen men nyttigare än tidigare. Bara för att jag tänkt att inte äta så onyttigt så tänker man självklart på alla onyttigheter man vill äta. "Vilken skillnad gör en liten macka extra på lunchen?" Tänkte jag idag när jag stod och tog åt mig mat. Problemet är inte gångerna jag tar en bit bröd till lunchen utan avsaknaden av de gånger då jag inte gör det. Man kan alltid börja imorgon men idag är bättre.


Kommentarer
Postat av: val

Åh yum! Jag tänkte likadant idag när jag vaknade.. tog en salad till lunch men kunde inte undgå brödet (är de okej om det är mörk lol?). sen nu på kvällen gick det inte alls både glass och lite choklad.. jag börjar nog imorgon haha, och skyller idag på att jag inte känner mig så kry ;) Du är duktig dock, keep it up!! :D

2013-01-02 @ 22:14:56
URL: http://longbeachlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0