Take me away, to that secret place

Jag vill mycket men just nu vill jag sitta vid vattnet på en mysig restaurang med en kall frozen drink, spelar ingen roll vad för drink så länge det är krossad is och mycket alkohol. Så mycket att det nästan blir äckligt. Det ska vara för varmt i solen så man väljer hellre att sitta i skuggan. Man ska vara lite små hungrig och beställa in en sample plate där det ska finnas mycket friterat, helst friterade pickles. Yum! Helst skulle jag vilja se att någon rolig person sitter med mig och njuter lika mycket som jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Take me with you, pleeeaasse! :D

2012-06-26 @ 17:28:55
Postat av: valeria

take me with you PLEASE! :D btw postade en gang forut, men de syns inte, sa nu blir de sakert dubbelt, men skit samma :)

2012-06-26 @ 17:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0