Livet tickar på

Livet efter USA var minst sagt inte som man tänkt sig. Dagarna försvinner snabbt och nu är Februari här och vintern verkar ha nått sin peak. Det snöar och blåser när jag hade tänkt att vara duktig och gå ut och gå en sväng. Men redan innan jag öppnat dörren så såg jag hur snön yrde vilt från taken och det snöade inte ens. Så jag lade mig ner i soffan under filten med en god bok och några 100 sidor senare tittade jag ut genom fönstret och det blåste ännu mer. Istället så spenderades dagen med tvätt och lite städning. Var duktig och tvättade till och med min vita ulljacka då den ändå ej kom att användas idag. Hade spillt senap på den och kan inte riktigt komma ihåg när detta skulle ha inträffat. För min egen skull hoppas jag att det hände någon rolig kväll uder någon förhoppningsvis trevlig minneslucka...

 

Den vita jackan i Stockholm (utan senapsfläckar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0