Yes I do shower

I vårat datalabb finns det lite speciella snubbar som alltid är där. De kommer dit tidigt på morgonen och går hem sent på kvällen. Tror att de är masterstudenter och vissa kan ibland lukta som att de aldrig har lämnat labbet på några månader. Någon (inte jag, då jag sitter i lärarhuset med min egen dator) har blitivt less på detta och satt upp en arg lapp på dörren för att motverka denna odör.

In our comuter room there are some special dudes who are always there. They arrive early in the morning and leave late at night. I think they are students of the masterprogram and they can sometimes smell like they haven't left the computer room for some time. Someone (not me, I study at the "teachershouse" on my on laptop) has gotten tired of their smell and therefor put a note up on the door to help prevent this smell..

 

I think it's extremly funny :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0