Tuesday

Idag var jag duktig och klev upp med tuppen (Fredrik) och åkte med honom till skolan. Har nu varit här i en timme så känner mig ganska stolt. Snart är det dax för en stooooor kaffe så jag pallar hela dagen :P

Today I was a good girl and I got up when Fredrik does (nej jag kommer inte att översätta tupp till engelska, blir så fel) and went with him to school when he went to work. I've been here for over an hour and feeling pretty proud of myself. Soon I'll go buy a huge cup of coffee so that I will last all day.

Gårdagens middag, hemmagjord lasagne som ser kanske lite bränd ut men det är den inte

Yesterdays dinner, home made lasagna, which might look a bit burned but it's not :P


Kommentarer
Postat av: Valle

Gick inte att kommentera på inlägget om sittningen men i alla fall så tänkte jag bara säga.."snygging!!!! Du ser jätte fin ut i de lockiga håret och klänning!!"

2011-05-10 @ 12:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0