Who needs sleep?

Yttligare en natt då man har legat sömnlös. Vet inte alls vad som är mitt problem :P Är jätte trött men får inte sova. Tur att jag jobbar mest kvällar så jag hinner vakna innan jag ska på jobbet :P

Har inte öppnat min mail på ca två veckor, har bara tittat via iphonen. Nu loggade jag in på nätet och hade 244 olästa medelanden. :P Tänk va poppis man kan va ibland!

Hade också mailat lite bilder från iphonen till mailen som jag tydligen tänkt dela med mig av:

 

Fick rosor av Fredrik en random dag av ingen som helst anledning

hade sönder ett par strumpbyxor

Alla mina böcker fick plats i den största resväskan vi har plus en flyttkartong. :P

Köpte även ett par extremt korta shorts som var väldigt härliga att ha på sig när de var varmt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0