The bad side of summer

As some of you might have noticed I am quite concious about my body, especially my weight. Just stepped on the scale at home and it read 70 kilos, which I think is way too much for me. I hate being in a bikini with people around and then it's especially my stomach I can't stand to show people. But since I am actually going to have a longer bikini season this year I thought I'd just show everyone and let everyone know that I am aware of my flaws and maybe even let myself feel somewhat good about them one day...

Som ni kanske har märk så är jag ganska osäker när det kommer till min kropp och då speciellt min vikt. Vågen visade idag 70 kilo vilket är på tok för mycket. Jag hatar att ha på mig bikini när det är folk runt omkring och då är det speciellt min mage som jag inte tycker om att visa för folk. Men då jag kommer att ha en väldigt lång bikini säsong i år så tänkte jag att det är lika bra att bara visa folk och förklara att jag är mycket väl medveten om mina brister men en dag så kanske jag låter mig själv uppskatta dem något mer än vad jag gör i dagsläget...

 

 

Mitt hår börjar också bli riktigt långt, är smått sugen att klippa av det...

Denna iden fick jag från http://magbloggen.wordpress.com/


Kommentarer
Postat av: valeria

du är fin precis som du är!!

2011-07-10 @ 00:46:11
Postat av: krulli

Vad roligt! Klockan 07:15 publiceras din mage på magbloggen! :)

PS Valeria har rätt!

2011-07-11 @ 04:53:09
URL: http://magbloggen.wordpress.com
Postat av: Pappa

Jag håller med Valeria

2011-07-12 @ 07:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0