Black friday

Ibland önskar man att man var religiös så att det skulle finnas någon mening med allt. Vore jag religiös så skulle jag säga att gud ville ha den underbara ängeln vid sin sida istället för här på jorden och det var därför han tog henne ifrån jorden. Men nu är jag inte religiös utan istället så är hon bara borta. Ibland kan jag säga att det finns en mening med allt men kan ej varför detta var något så när nödvändigt. Så mycket glädje och skratt som bara försvann. Jonas och Anna åt middag här igår med Albin och han kändes som ljuset. Ett nytt liv som ljuset i skuggan av det som försvann.

Du kommer att vara oerhört saknad och jag hoppas att du kan andas frisk luft där uppe bland molnen...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja idag är det en jobbig dag. Det är först nu som det börjar sjunka in. Det finns ingen rättvisa i världen en dag som denna... Massor av kramar.

2011-08-12 @ 11:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0