Dag 12 – I min handväska / Day 12 - in my handbag

Okej så jag har fått förfrågan att skriva både på engelska och svenska, vilket känns lite jobbigt men man kan ju försöka

Okay, so I've gotten a request to write both in english and in swedish, which can be a challenge but I will try.

Så vad har jag då i min handväska. Just nu går jag runt med en ryggsäck faktiskt på grund av att jag konkar runt på så mycket saker att det är påfrestande för ryggen att ha handväska. Men i min ryggsäckså har jag:

-Dator

-Böcker (idag bara 5 st)

-USB-minne med arbete

-Plånbok

-Tre läppglas

-Handkräm

-Dataladdare och telefonladdare

-Matlåda

-Vattenflaska

-Block

-Kalender

-Några pennor

-Alvedon

Detta är det man behöver för att överleva en dag på skolan med c-uppsats skulle jag vilja säga.

 

Okay so in my handbag, which is not a handbag but rather a backpack due to the fact that I have a lot of stuff with me to school while writing my bachelor theisis and it's killing my back carrying it all just on one side of my body.

So with me I have the essentials for writing a bachelor theisis and everything which is needed to be able to survive one day at school.

-My computer

- Books (five books today)

-USB-memory stick

-Wallet

-3 lipglosset

- Handlotion

-Computer charger and cellphone charger

-Foodbox

-Water bottle

-Notebook

-Calender

-A few pens

- Painkillers

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0