Tuesday

Underbara tenta perioder. Inte ångestladdat alls, jag lovar. Fredrik fick sitt examensbevis i måndags vilket sporrade mig lite mer till att plugga. Efter en tenta så känns det som att man är ett steg närmare att ta examen. OM jag nu klarar tentan (ta i trä).

Fick hem lite nya böcker igår, närmare bestämt fyra stycken. Så igår när jag hade min doktor-ordinerade vilopaus så började jag då kika lite smått i en av dem. Det är en bok som ingår i en trilogi, närmare bestämt The Age of five. Den är skriven av Trudi Canavan och är helt underbar. Denna bok var då den sista av de tre böckerna. Läste de andra två i början av sommaren så har väntat länge på denna bok. Trodde att jag beställt hem alla tre böcker tidigare men en av böckerna tillhörde en annan trilogi av samma författare så då fick jag lov att beställa hem även dom böckerna.

MEN till saken, igår så då skulle jag bara läsa i en halvtimme, höst en timme, hade jag bestämt mig för. Men nej så blev det inte utan 620 sidor senare (ca 6 timmar) så lade jag ifrån mig boken helt utläst. SUCK. Inte nog med att jag missade flera timmars plugg så glömde jag också bort att äta middag och träna. Plugga fick jag panikgöra lite snabbt innan jag skulle sova. I detta fallet så kan ju säga att man blir inte direkt smartare av att läsa böcker, i alla fall inte smartare när det gäller företagsekonomi.

 

Bestämde mig btw för att klippa luggen själv...inte en av mina bästa idéer, nästa gång får någon som kan sånt göra det så att jag får en lika fin lugg som jag hade på denna bilden!

Jag och Mads på rex


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare :P

Men det blev bra ändå, snygging!

2010-09-28 @ 19:42:08
Postat av: Anonym

Så snyggt med lugg!!!

2010-09-29 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0