Tisdag

Nu ska mitt lidande äntligen vara slut. Har en inflamation i hörselgången på båda öronen, dock inte örnoninflammation. Tricky tricky. Så nu ska jag behandla mina öron med droppar i nårga veckor. Kul. Dock tyckte farbro doktor att det inte var det men jag ska behandlas för det ändå för distriktssköterskan sa att det var det. Jahopp. Tydligen har jag åstakommit detta själv genom att använda tops. Jag erkänner att jag är en topsanvändare och läkaren tittar på mig som jag just bekännt till honom att jag brukar snorta kokain just for fun. Sen ska man tydligen inte regöra öronen alls, dom rengör sig själv tydligen (även om mina tops brukar visa på annat). Så inga rena öron i fortsättningen. De ska få vara skitiga och jävligt otopsade. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0