Don't

Sitter och försöker övertala mig själv att inte beställa utkörningsmat till lägenheten av en massa anledningar.

1. Mycket enklare och möjligen godare än att laga mat själv när man är helt slut

2. Har inte lösa pengar vilket innebär att jag måste fara att ta ut på Ålidhem

3. Är nog inte så kul att äta sån god mat själv

4. Om jag beställer så måste jag träffa en okänd människa i några sekunder när jag helst bara vill sova

5. Det blir dyrt att bara beställa en grej, på vissa restauranger måste man beställa minst fyra

6. Dock går det att frysa in

7. Dyrt

8. Det finns fil i kylskåpet som inte behöver tillagas, bara i med flingor

 

Har jag sagt att jag är nyvaken efter en välbehövlig eftermiddags tupplur. När jag sov drömmde jag nämligen om utkörningsmat och blev väldigt sugen. Även om Fredrik, drömde att jag drömde att han var borta och vaknade upp så var han hemma och jag kunde berätta för honom att jag dömt att han var borta. När jag sen vaknade viste jag inte riktigt hur det stog till och letade igenom lägenheten efter Fredrik. Han är alltså inte hemma. Så nu vet vi det också...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0