Back on track

Nu har det börjat att vända. Huvudet känns klart ( i alla fall lite mer än tidigare). Skolan rullar på, arbetet börjar bli klart med bara vissa saker kvar. Har smått börjat att tenta plugga om ej lika mycket som jag hade hoppats att jag skulle pluggat tills nu. Men det är i alla fall bättre än inget. Har till och med varit på jobbet idag. Betalt personalmöte vilket inte är fy skam. Fick även jobba i helgen och nästa lördag. Yay! Kul att de vill att jag ska jobba.

Hade svårt att sova i morse så gck ut på en prommenad istället och väkte Fredrik med kaffe på sängen. Det och mycket till förtjänar han så bra som han har tagit hand om mig i veckan :). Hade jag haft mer pengar så hade han fått lite blommor, men har inte riktigt råd så han får blommor via bloggen istället.

 

To Fredrik, with love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0