21:24

Är så sjukt trött men tvingar mig själv att vara vaken lite längre så att jag ska få sova ordentligt. Om man inte är tillräckligt trött ligger man ju och vrider sig hela natten och det är bara frustrerande. Sitter dock redan och svamlar för mig själv, skrattar och gråter samtidigt för saker som jag inte riktigt själv vet varför. Tror att tröttheten börjar ta över. Kunde inte prata med Fredrik i telefonen. I made no sence at all.

Men till det jag skulle skriva:

Hade jag dålig koll på vilken dag det var i Fredags så vet jag inte alls vad det är nu... Känns inte som någon dag alls. Inte någon veckodag eller helgdag. Dagen är dagslös. Förvirrande ska ni veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0