26 okt

Tisdag idag, tre dagar tills Fredag. Dock så måste jag säga att Turkiet resan var en motivations höjare. Dock har jag världens huvudvärk just nu och känner att jag inte riktigt orkar skriva något här men då jag vet att pappa är ute och reser och brukar läsa här så får han en liten update:

Fredriks arbetsintervju gick bra, de tyckte att han verkade vara en trevlig kille men kanske lite oerfaren. De skulle återkomma om ca två veckor och berätta om han fått jobbet eller inte, så håll tummarna.

Det går bra i skolan, lite nervös över tentan och en uppgift som vi håller på med nu och ska ha seminarium på imorgon. Måste plugga nu ikväll men går inte riktigt med huvudvärken.

Och det blev så att jag fick åka till turkiet. Vi blir borta mellan den 6 till den 20e december så jag hinner handla julklapparna på taxfreen. :)

Så undvik nu alla kravaller i frankrike så att du kan ta dig hem!!!

 

Behöver jag säga att detta är min dröm trappa?

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du får åka till Turkiet! Kram

2010-10-26 @ 20:33:58
Postat av: Anonym

Ha det bra

Vi hörs

Kram

2010-10-27 @ 07:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0