22 - 4

Önskar ibland att jag hade mer energi eller ett lov i sikte. Tog ett litet mini lov som jag redan ångrar. Har varit hemma från skolan i två dagar nu. Eller ja, en och en halv. Gick på årsmötet för Geografiska styrelsen, hade inte så mycket till val faktiskt. Hade jätte roligt på sittningen även om kvällen slutade lite väl tidigt. Men lite sömn, mycket jobb och en dos alkohol gör sitt.

Igår så var det ju som sagt kanelbullens dag vilket resulterade att jag inte kunde hålla mig från att baka. 110 kanelbullar blev det allt som allt. När man liks ska baka så är det bra att göra det ordentligt. Kommer någon på besök på typ lördag eller söndag så finns det i alla fall fika. Dock beror ju detta helt på vad Fredrik gör på dagarna, om han lyckas äta upp alla bullar.

Fredrik har även formaterat om min dator så nu fungerar den igen.

 

Fredrik och jag på sittningen, han kom dit senare på eftersläppet :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhhh vad fina ni var på kortet....kram moster

2010-10-06 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0