Make up my day

Var som tidigare nämnts på Make up store idag och blev sminkad. En väldigt rolig upplevelse faktiskt. Mindre roligt när hon plockade mina ögonbryn. Hade plockat dem innan jag gick hemifrån men när jag satt där i stolen så hittade hon en väldigt massa strån som jag förmodligen missat. Jag fick en vardagssminkning med toner av rosa? Är inte riktigt ett fan av ljus rosa men tydligen skulle det passa mig. Ser ut som man blir retucherad när allt är klart. Man ser ut som sig själv men med väldigt slät och jämn hy. Efter sminkingen så valde jag fondationen som hon använde samt pudret. Har aldrig haft en riktig foundation eller puder så det känns bra. Köpte även till ett rouge men inte det hon använde. Så tack så mycket för födelsedagspresenten! ;) Även om det var ett tag sen jag fick den hehe

En mindre rolig grej är att doktorn ringde upp idag och han hade diskuterat med sin handledare och ville nu att jag ska röntga huvudet. Igår var det bara spänningshuvudvärk och idag kan det vara något annat. Han trodde dock inte det men sa att han ville hellre göra det i onödan än att det är något och inte upptäcks. Tur att det är fredag imorgon...


Kommentarer
Postat av: frida

varsågod ;) hehe. Vad roligt att du tyckte om det :) Och JA, att du passar i rosa upptäckte vi först i 9an på avslutningsmiddagen, sedan på balen. Rosa är din färg ;) Live with it! hehehe :) snygging.



Tråkigt att höra att din huvudvärk inte blivit bättre :/ Uscha. Skickar massa get-better-kramar!

2010-11-11 @ 20:06:19
Postat av: frida

men vaaa, kom inte min kommentar med!! Hade ju skrivit så långt... jaja, en kort resumé av det längre inlägget kommer här då:



Vad roligt att du gillade presenten! Och JA, du passar jättebra i rosa! :) Like it or not ;)



Tråkigt att höra att du inte blivit bättre med huvudvärken :/ Skickar massa krya på dig kramar!

2010-11-11 @ 20:10:04
Postat av: frida

haha, jahaaa, nu publicerades den första kommentaren ändå. Smart frida.

2010-11-11 @ 20:11:17
Postat av: frida

PS. LÄGG UPP EN BILD PÅ SMINKNINGEN!



(jag lovar, detta är den sista kommentaren)

2010-11-11 @ 20:12:10
Postat av: pappa

Hej

Roligt att du skriver

Bra att dom kollar värken

Gratta Fredrik till jobbet

Saknar dej



Pappa

2010-11-11 @ 21:03:27
Postat av: valeria

yay,vad roligt att presenten kom till användning!! kom ner till övik nån gång!! jäkligt tomt här.. och kallt.. och..snöigt.. och tomt! (ja jag vet jag skrev tomt två gånger, men ville verkligen betona det ordet haha!!)

2010-11-12 @ 09:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0