Väggen is near

Funderar på att hoppa av denna kurs. Känner att jag inte klarar av det just nu. Jag har pluggat nu ända sen gymnasiet, ingen paus, ingenting. Behöver verkligen en paus och vila huvudet. Det tog mig en och en halv timme att kliva upp ur sängen i morse. Sitter med Seminarie uppgift 1 som ska vara klar imorgon och jag orkar inte. Jag ska skriva nu i två timmar och kommer jag ingenstans så ger jag upp. Jag läser detta senare, till hösten. Dumt, jag vet, men vore du nu i mitt huvud skulle du förstå. Har inte missat något på tre år, inte en enda tenta eller uppgift, vilket jag är stolt över. Men man kan inte alltid vara på topp.

Kommentarer
Postat av: frida

det är bara att slå en pling om du vill lufta huvudet, ta en promenad eller så :) Vet att du fixar denna tid :) Det är bara 4 veckor kvar, you can do it! En dag i taget nu. Ta hand om dig själv, gör det DU vill göra. Unna dej att sova en extra timme, ta en lång dusch och gör en hårinpackning etc. Även det lilla kan hjälpa :)

2010-05-04 @ 18:18:58
Postat av: Mamma

Önskar att jag kunde hjälpa dej. Förstår att det är tufft med allt just nu. Men som Frida skriver: You can do it!



Kram Mammis

2010-05-04 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0