Serier

Fick frågan i helgen vilka serier jag brukar kolla på och insåg att listan är väääääääääldigt lång...nästan för lång...

Utan inbördes ordning.

Cougar Town

The Mentalist

True Blood

Vampire Diaries

Glee

The Pacific

Band of Brothers

Scrubs

How I met your mother

Sex and the city (finns inte längre jag vet, men har nyss bokat biljetter till den nya filmen hehe)

Family guy

Two and a half men

Top chef

Finns säkert fler också som jag inte kommer på just nu. Men tänk bara vilken tid man lägger ner på serier. Sjukt mycket tid. Borde kanske ägna den tiden åt något annat. Som att just nu ta ut Gokakan ur ugnen, spännande.


Kommentarer
Postat av: valeria

family guy, two and a half men och SATC ... thats it :P men sen har jag mina egna att lägga till i listan iofs haha

2010-05-17 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0