Torsdag

Tycker om denna dag, ända fram tills nu. Dagen har varit helt exemplarisk, träning, plugg, stan, kompisar, shopping, mat, städning, lite mera plugg för att nu få väldigt ont i huvudet. Inte heller har vi någon form av alvedon då inte Fredrik köpte någon idag, vilket inte jag heller gjorde men de är en annan sak. Står nu inför dilemat om man ska lägga sig ned och vila så att man är pigg imorgon och kan plugga tills allt sitter i huvudet, eller om jag ska plugga lite till för att förbättra mina chanser att klara tentan? Jag personligen önskar att det var alternativ två som kändes roligasst men alternativ ett lätt mycket härligt. Dock till mitt försvar så kommer jag förmodligen att plugga lite till och sedan sova.

Och nej, ingen redovisning här på det jag shoppade då det var på tok för mycket....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0