Styrelsemiddag + fest

Vet inte alls vad som gick fel igår. Hade jättetrevligt på middagen och på festen, men jag kunde inte dricka något. Inte vatten, inte cider, inte öl, inte drink och absolut inte shota något. Mådde bara illa så fort jag drack, vilket var lite jobbigt då man är på fest. Fick dock i mig två drinkar på tre timmar, och några klunkar av annat. Men kände mig väldigt nykter och e-pubben var väldigt konstigt igår. Ingen bra musik alls, de låtar som var bra hade dj:n mixat ihop så att man inte alls visste vad det var för låt, sjukt störande. Jag och Fredrik gick därför lite tidigare. Dock tog det en och en halv timme att gå hem :)

 

(kan säga att det inte var så smart att ha på sig en tight kjol när man ska gå ut och äta)


Kommentarer
Postat av: em

Vilke snygging! Me like ;)

2010-03-08 @ 18:12:00
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0