- 27 grader

Kan inte direkt säga att det är den varmaste tiden på året just nu. Tänkte därför värma er med lite bilder

 

3d film är den bästa typen av film som finns!

Man känner sig riktigt het i 3d brillor

Fredrik är het i min jacka

Ska man vara snygg måste man först bli ful :P

Albin springer snart iväg

Modo vinner inte alltid hela tiden...

Söta Valle med hennes snygga halsband på Waynes

Älsklingen, jag och min gigantiska näsa på nyår, skuggan i bakgrunden gör inte saken bättre

ÄLSKAR min nya kamera, den tar bra och skarpa bilder och den ser bra ut när den gör det ;)

 


Kommentarer
Postat av: morfar

Måste bara tala om att 27 minus är elva grader varmare här hos oss i Auktsjaur.Den retsamme och tillika din morfar.

2010-01-28 @ 18:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0