Dagen efter

Måste säga att gårdagens fest känns väldigt overkligt. Det känns som om jag har drömt allt, vilket jag också skulle kunna gjort för att vissa saker som hände eller inte hände är bara så weird. Till exempel killen från det lilla landet söder ut som ej hälsade på Camilla men blev väldigt glad över att se mig. Har för i övrigt aldrig pratat med honom och inte Camilla heller men ändå är han så otrevlig mot henne. Vi hade en liten teori igår att han måste vara kär i Camilla men reagerar på samma sätt som en 5åring skulle göra, genom att mobbas. Moget va?

Hamnade också nästan i slagsmål i kön för att hämta ut jackan. Inte jag som var påväg att slåss men killarna som stod bakom och framför mig då ena killen trängde sig och under tiden som han gjorde detta så örfilade han killarna han gick förbi. Också väldigt moget.

Taxin hem var dock väl investerade pengar vid halv fyra. :)

 

Tack för du finns Milla :)


Kommentarer
Postat av: milla

haha, herregud, han tycker verkligen inte om mig, men men han kan iaf bete sig när du e med å vi sitter ju mer eller mindre ihop, så det e ju bra:) Tack själv för att ud Finns! syns imorn bitti. kramisar

2010-02-28 @ 22:27:39
URL: http://milllaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0