Back to life

Nu är det uppflyttat från Övik till Umeå. Många blandade känslor kan jag säga. Har ju varit här uppe pch jobbat de senaste sex helgerna (imorgon blir det min sjunde helg i rad). The crazy things you do for money. Var tvungen att festa på en onsdag istället för lördag, vilket alltid är en upplevelse. Det var en ännu mera speciell upplevelse för att det var med Mads och det mina vänner var längesen. Mycket testades på och mycket roligt hade vi, även om vi missade lekparken. Vilket när man tänker efter kanske var lika bra. Nu när man är i Umeå så har jag fått order av pappa att uppdatera bloggen så han vet vad jag har för mig plus att han kan se så att jag sköter mig. Tänka sig, jag som är en sån fin flicka..........

 

 

Kan ju även säga att jag mådde precis som jag förtjänade i torsdags också.


Kommentarer
Postat av: pappa

Bra att du skriver

Saknar dej

2010-08-20 @ 21:14:21
Postat av: valeria

uppdatera bloggen mer, hallå, hur länge sen var det vi skypade nu?! extremt alldeles för länge sen :P

2010-08-20 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0