Torsdag

Kom just hem med världens huvudvärk som inte har släppt sen i måndags som kan ha något att göra med arbetsuppgiften vi gör nu. Jag skulle inte kalla den svår, men omständig. Det är så många variabler som ska kopplas samman i SPSS och ArcGIS och man har ingen aning om hur man gör så man får fråga vad man ska göra för varje steg i stort sett. I går vid lunch trodde jag att jag hade någon aning men så kommer läraren och lägger till yttligare parametrar och då är man helt lost igen. Börjar dock smått se ljuset i tunneln, vet ungefär hur mycket till jag måste skriva/göra. Vill helst vara klar innan tisdagen då vi ska vara barnvakt åt sötaste Albin.

Åter till huvudvärken. Gissa vem som spelar musik på väldig hög ljudnivå? Det är inte direkt musik som passar ihop med huvudvärk kan jag säga...men har inte hjärta att be honom sänka då han ser så glad ut när han sitter och diggar :)


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Var det bra musik? Kanske Paranoid (live).

2010-04-22 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0