Less på att vara instängd

Har varit hemma nu totalt en och en halv dag och är redan less på att känna mig instängd (även om fredrik har gjort allt mycket lättare). Så idag bär det av till stan och kanske till och med till Ersboda med Milla och Johan. Det ska inhandlas saker till temafesten och lite till sittningen och kanske en stor fet halsduk så jag slutar hosta.

Är less på att känna mig ful och äcklig så ska bli skönt att få på sig lite smink och kanske lite snygga kläder. Synd bara att de blåser så mycket idag.

En annan grej som är jobbig när man är sjuk är att man vill sova hela tiden. Igår tog jag 4a stora tupplurar mitt på dan och ville gå och lägga mig klockan nio.

Nu har Fredrik varit snäll och gjort frukost så de är bara att äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0