How I met your mother

Sitter och tittar lite på HIMYM med lite blandade känslor. Har städat lite idag så lägenheten känns lite fräsh. Ibland förstår man inte hur man själv fungerar.

Dagens I-landsproblem: Skulle gå prommenad idag för första gången på några veckor, var på bra humör och telefonen laddad med bra musik. Solen sken och kan tänka mig att de kunde höras fågelkvitter om jag ej haft musiken. Helt plötsligt börjar det blåsa, löven flyger överallt och sen kommer störtregnet. Himlen öppnar sig och man ser inte längre framåt. Vinden fortsätter och jag blir tvungen att vända om. Tänkte att de var tur att jag hann gå en liten bit i alla fall, men inte så kul när jag insåg att de var ganska långt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0