Vampire fever

Måste säga att jag är ett riktigt klant arsel ibland. Köpte en bok idag på stan med Camilla som jag skulle ha att läsa de närmaste dagarna då jag är ledig. Boken verkade mycket intressant, dock ganska kort. Just längden på boken reagerade jag mycket på då jag redan har läst ut den. Pffft hur kul var det här då? Nu måste jag ju köpa fortsättningen, även om den inte var så där jättebra. Tror kanske att den är bättre på engelska. Får väll testa och se.

Anyway. Boken hette Vampyrens märke och handlar om en tjej som blir märkt och ska bli vampyr och börjar i en vampyrskola. Lite cheesy, lite blod, lite kärlek och en massa trams. Till alla er som gillar sådant så kan jag rekommendera den. Känner kanske att det inte var något för mig, men Åhlens bok utbud var inte heller det bästa :P

 

 

Måste säga att bokomslaget inte är det mest inspirerande. Själva vampyr märket som huvudpersonen får sitter desutom i pannan, men de har klippt av bilden lagom dit så de behövde inte bry sig om det. Smart av dom. Tråkigt för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0