Still waiting

Sitter och väntar på posten och hoppas att den inte redan har kommit och jag inte fått något. Camilla fick nämligen sin hemtenta hemskickad och när jag kom hem låg inget i brevlådan. Tittade även i grannarnas för att se om de hade fått post, vilket de inte hade. Skulle vara så surt om jag måste vänta tills imorgon för att få reda på resultatet. Håll tummarna, det behövs. Camilla klarade i alla fall sin hemtenta vilket är mycket bra. Hoppas att jag också klarar den :/ Måste fokusera på annat ett tag, nyaste Two and a half men har kommit ut. Får roa mig med den.

Update: Klarade tentan!  :D två poäng från att få vg på kursen :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis! Du är duktig! Kram

2009-11-12 @ 13:50:43
Postat av: valer:)

yay Grattis! duktigt :)

2009-11-12 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0