Jul, jul, strålande jul

ÅÅÅ vad jag längtar till jul! Såg just en julfilm "Will you merry me". Riktigt corny och förutsägbar men både jag och Fredrik tycke om den ändå. Fick en att verkligen längta till jul. Älskar riktigt juliga filmer, väldigt annorlunda från filmer jag i vanliga fall tycker om. Vill se fler, dock kanske de räcker just nu då det inte ens är första advent. Har ju redan köpt en och en halv julklapp. Tror att denna julen kommer att bli en riktigt bra jul med dop och allt. Även om mamma och pappa är i arvidsjaur. Tänker kanske besöka dem. Har inte varit i Arvidsjaur på evigheter. Men känner att just över julen så vill jag vara i Örnsköldsvik. Detta blir dock den andra julen någonsin som jag inte träffar mina föräldrar något alls på julafton. Alltid lite sentimentalt. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

JA! Kom en sväng till Ajaur!



2009-11-15 @ 16:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0