Oh sunny sunday!

Om ca två timmar kommer taxin som ska ta oss till flygplatsen, vågar ej ta bussen för att vi är rädda att missa den eller att den inte kommer. Bussana här i Umeå tycker jag inte alltid stämmer överens med tidtabellen, särskillt inte om man kollar på internet. Så vi tar taxi. Vet inte vad jag gör om vi missar flyget. Ska verkligen se Metallica denna gång. Ställer de in eller om något går fel vet jag inte vad jag gör!

Så här taggad var man förra gången. Saknar faktiskt mitt långa hår!!!  Dumma frisör som alltid tar för mycket...


Kommentarer
Postat av: valeria

åh vad skönt det var att äääntligen prata med!! :D Vi hörs på tisdag ;)

2009-05-03 @ 14:27:41
Postat av: Mads

Wiho! Stäm dom ifall de inte spelar denna gång! de borde kunna betala ut en rejäl summa.. =P

2009-05-03 @ 17:26:06
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0