Lista

Hittade en liten rolig lista på Emilias blogg :)

1. Vilken parfym använder du? 

Ralph Lauren, Adidas, DKNY och någon vanlij grejs, beror på vilket humör jag är på...

2. Dagens låt? 
Bom bom pow! 

3. Vad läser du just nu? 
Heligt Guld av David Gibbins, den är inte så bra :S (och nej pappa, inte hett guld, den är fortfarande i plasten)

4. Dagens höjdpunkt? 
Fredriks grillning1

5. Vad skulle du vilja lära dig? 

Fler språk, mer historia, inte vara rädd för fisk haha 

6. Vad var ditt senaste inköp? 
Mat inför brännbollsyran på nya ekologiska Coop

7. Vad är ditt favoritdjur? 

Hundar, big time!

8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället? 
Klara hemtentan och skriva klart kompliteringen.


9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?  
Emilia är cool :) I like her!


10. Vilken är din ögonfärg? 
Grön-blå-gråa, beror på vad jag har för kläder

11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara? 

Gå ner några kilo, vara lite rikare (som alla andra vill vara)

12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara? 

På en solig strand med en paraplydrink i ena handen och en stor glass i den andra

13. Vad värdesätter du hos dina vänner? 
Humor, förtroende, omtänksamhet,  och att de gillar att ha roligt och kan bjuda på sig själv :)

14. Vad är dina sommarplaner? 
Nada! Har inga nästan, ska till Stockholm nu första helgen men sen är jag "ledig"  :p

15. Vilket är ditt drömyrke? 
Något som har med turism att göra, gärna jobba på en resebyrå eller liknande. 

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit? 
Min nya topp från HM är läcker, också min bikini. Har ganska många favorit plagg faktiskt..

17. Vad får dig att gråta? 
Metspön på näsan gör väldigt ont och då gråter man nästan :p

18. Nämn tre saker som får dig att le. 
Bra nyheter, att det snart är sommar! och att valle snart är hemma!

19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara? 
God hälsa till alla jag känner, en massa pengar och en puss från Fredrik!

20. Vilka är dina favoritserier på tv? 
Älskar matprogram av någon konstig anledning, two and a half men, dokumentärer, fråga Olle mm. 

21. Vad har du på dig just nu? 
Underkläder plus strumpbyxor och en stor lila t-shirt

22. Vilket är ditt favoritgodis?
 
Allt!


23. Vem är din modeförebild? 
Mina kompisar, plus diverse tidningar eller bloggar eller vad jag nu råkar se. 

24. Träningslåten, den där som får er att orka dubbelt så mycket, vilken är den? 
Lady Gaga - pokerface eller just dance

Mina skor till vänster, Camillas till höger, ser ni någon skillnad? 


Kommentarer
Postat av: milla

Shit dem e likadana!;)

2009-05-28 @ 22:59:15
URL: http://milllaangel.blogg.se/
Postat av: valeria

det får mig också att le:)!!! skönt att du svarade ikväll/inatt, hoppas du inte blev alltför pigg :/ puss

2009-05-29 @ 03:18:23
Postat av: emi

Hihi vad gullig du är :)

2009-05-31 @ 20:49:58
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0