Beroende? Javisst!

Har kommit in en solperiod känner jag. har i tredagar nu suttit på balkongen och läst. Har till och med börjat fjälla, så mycket har jag solat. Är dock inte så mycket brunare, men någon nyans har man väll förändrats. Men idag var nog den härligaste dagen av några anledningar:

- Jag hade godis och ostkrokar att äta

-Fredrik blandade en god drink som jag satt och smuttade på. 

- Fredrik satt och solade med mig!

Har verkligen fått försmak till sommaren nu och kan inte vänta tills det blir tid för att ligga och sola med lite friends, snacka en massa skit och bara må bra! Ett stort plus är att de itne är så långt borta!

(Fredriks föräldrar var btw här igår, och Karin konstaterade at hon var förvånad över att mina blommor lever fortfarande och jag kan inte göra annat än att hålla med)

Söta Camilla ska med ut ikväll :D

Müslie ska också vara där och hennes "plus one" :D


Kommentarer
Postat av: valeria

ser fram emot "träningen" av den röda dryckens drickande i sommar ;) haha!!

2009-05-16 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0