"Nu börjar vi lyssna på Britney istället"

De går inte att beskriva hur besviken man är när man har åkt hela vägen till Stockholm, spenderat pengar på mat och dricka och sitter och väntar i två timmar på att få höra "Nä han är sjuk, ni kan gå hem, ni får itne ens höra förbanden, men kom tillbaka om två månader". Visst vi får se dem men vi var sjukt taggade allihopa. 

Som tur är kan jag ju säga att jag och Fredrik hade de mycket mysigt i Stockholm och shoppade mycket så resan känns inte bortkastad. Dock känns det onödigt att ha spenderat så mycket pengar och nu ska man ner och spendera mer pengar, inte på shopping utan på flyg och vi vet inte ens vars vi ska bo. Men återkommer med en uppdatering om shoppingen!

En sak har jag lärt mig dock, ta andra skor till Stockholm!!!!


Kommentarer
Postat av: valeria

tänk såhär.. nu har ni ännu en anledning till att åka ner till sthlm ;)

2009-03-10 @ 09:31:26
URL: http://valleslife.blogg.se/
Postat av: frida

usch o fy vad besvikna ni måste vara! Men säger som valle; Nu har ni en anledning att åka till sthlm igen! Meaning: Ni får ännu en mysig resa tillsammans! :D

2009-03-10 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0