El Stockholmo

Om en timme lämnar vi lägenheten för att åka på våran första resa tillsammans, är lite hyper nu. Allting är packat förutom mitt handbagage. Vi fick desutom ner allt i en resväska (min lillebrors gigantiska som vi har fått låna), de i sig är en bedrift då vi har med oss två sovsäckar. Men om jag shoppar för mycket så blir de Fredriks kläder som blir kvar. he he. 

Vet inte riktigt vad man ska göra medans man väntar. Blir alltid lite smått hyper. Men de ska bli riktigt härligt att komma bort ett tag, även om Metallica kanske inte är det mest romantiska men de blir väl vad man gör det till ;)


Kommentarer
Postat av: valeria

jag tror att ni kommer få det supermysigt och kul i stockholm. :D

2009-03-06 @ 17:15:20
URL: http://valleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0