Back to life, back to reality

Sitter i skolan igen och skriver på ett arbete. Tibet vs Kina. Faktiskt riktigt intressant men känner att jag spårar ut som vanligt och tar med på tok för mycket onödigt. Förlåt om jag itne har ringt men har varit för slut för att ens tänka ordentligt. När man börjar gråta för att ens skolåda är förstörd så är man nog mycket slut eller jättestressad, jag vet själv inte riktigt. Men nu idag ska det blir bättre. Promise!

So tonight I am call-able.

Läste och såg btw Twlight! Så bra! Fast tycker man att filmen är bra så är den inte ens jämförbar med boken. Man förstår så mycket mer om man läser den och relationen mellan Bella och Edward blir mycket mer intressant och ja. LÄS BOKEN! Valeria och jag pratade om att den kändes kanske lite fjortis att läsa men på arlanda fans det verkligen inga bra böcker så jag valde den eftersom att den faktiskt verkade intressant, men måste säga att jag är MYCKET glatt överaskad :)



Har även beställt hem de andra böckerna i serien, så jag har de jag gör framöver :)

Kommentarer
Postat av: valeria

jag kanske ska köpa den på arlanda på söndag då ;)!

Och jaa, ring mig.. jag börjar bli less på att inte få något svar :P hehe

2009-03-11 @ 13:46:27
URL: http://valleslife.blogg.se/
Postat av: steffa

Läs de andra tre böckerna också! Öhm, och ja, om du gör det så hoppas jag att du har tid att läsa dem! O_o

Men det märkte du säkert utav första boken! ^^

2009-03-11 @ 20:57:49
URL: http://stefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0