Storebror ser dig

Sitter just nu och tittar på "Big Brother", TV 400 eller något sånt visar gamla avsnitt och de är hur kul som helst. Det är en serie som jag skulle vilja kom tillbaka, detta är säsong två har jag för mig och de var ju då det började spåra ut, men som vanligt är den första alltid bäst. 

Dagen har spenderats på stan med Valle, vi gjorde en fransfärgning vilket var skoj. Dock ser jag inte så stort resultat men på Valeria blev det skit snyggt :D. Köpte även en ögonskugga på Make Up Store. Behövde en bra vardags skugga som inte innehåller en massa glitter och skit. Student present till lillebror inhandlades också samt en två års present till Freddie! Plus en massa champange (asti cinzano eller hur det  nu stavas). Mycket som ska firas.

Trodde att jag hade sommarlov och var ledig men jag har saker att göra hela tiden. Förstår varför folk blir utbrända ibland :P


Kommentarer
Postat av: milla

Utbränd? ta de lungan Stina. Till Hösten blir de röj, då måste du vara utvilad

2009-06-10 @ 23:44:36
URL: http://milllaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0