Got food anyone?

Ibland orkar man inte, just nu orkar inte jag. Hemtentan är väll inte det värsta man har gjort, de är bara en fråga. Inte ens en hel fråga utan en b-del i en fråga som jag har hakat upp mig på. Men tänker ta det imorgon. Har ju till 5 på mig så känns inte som någon jättebrådska, i alla fall inte än. Tycker att tiden går för fort, insåg att det bär av till stockholm om bara två dagar. Känns lite som "Hej kom och hjälp mig!". Vad ska jag ta med mig till stockholm? Vad ska jag ha på mig i stockholm? Väldiga i-landsproblem men ibland får man faktiskt lov att ha lite i-landsproblem också. 

Jag och Fredrik förra Stockholmsresan på den japanska restaurangen. Lite blek man var ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0