Året som varit

Sammanfattning år 2008



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Började på turismprogramet, flyttade ihop, förlovade mig, badade i dammen på campus.




2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nope, tror inte att jag  gav några, var ju sjuk förra nyår :P



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


Ja, Fridas kompis Marlene :) så kompis kompis :D



4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack och lov




5. Vilka länder besökte du?

Danmark och Spanien




6. Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?


Mera pengar och mera resande :P



7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

15e december :)




8. Vad var din största framgång 2008?

Klarat av skolan och gjort allt som jag ville göra (nästan). Kom in på Turism och har inte drivit Fredrik till vansinne än :P



9. Största misstaget?


Arbetsintervjun jag gjorde till ett jobb som jag inte ens ville ha och inte ens sökt till. Det hela var mycket intressant :P



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Urinvägsinflamation x2 och halsfluss men inget mer :P


11. Bästa köpet?


TV:n :P och Metallica biljetterna och where the action is biljetterna :D



12. Vad spenderade du mest pengar på?


TV:n och resor till Stockholm, Göteborg och Spanien :P



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?


Fredrik och mina kompisar sen den nya klassen har gjort skolan mycket roligare :)



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?


Low low low... Lady Gaga - "Just dance" En massa Foo Fighters och Iron Maiden. Och Jason Mraz "I'm yours" efter alla gånger vi lyssnade på den i spanien :)



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


Gladare. Mycket kärlek från alla håll :)



16. Vad önskar du att du gjort mer?


Rest lite mer :)


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Slösat tid på att bara sitta framför tv och inte umgåts med världen lite mera :)



18. Hur tillbringade du julen?


Först med min familj och sedan med Fredriks. 



19. Blev du kär i år?

Var redan kär :)



20. Hur många one night stands?

Räknas det om det är med samma kille? För i sådana fall är det väldigt många gånger hö hö



21. Favoritprogram på TV?


Erik och Mackan! Helt klart!


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?


Nä inte direkt


23. Bästa boken du läste i år?

Svår fråga. Labyrinten var mycket bra, Åskgudens son, Jarlastaven serien, och en massa till :D


24. Största musikaliska upptäckten?


Metallica, lyssnade lite på dem förut men nu desto mer :)


25. Något du önskade dig och fick?


Gymkort :P


26. Något du önskade dig men inte fick?

Jordenrunt resa


27. Årets bästa film?


Batman, The Notebook, Stephbrothers  och så vidare


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Shoppade och åt pankakor med champange :D



29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Mera resande :D


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?


Lite flickigare än förut, lite mera färg och lite bättre än tidigare :P



31. Vad fick dig att må bra?


Fredrik och familjen.



32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Jason Statham



33. Vem saknade du?


Alla som inte bor i Umeå :)



34. De bästa nya människorna du träffade?

Klassen

Förra nyår :)

Hos Fredrik

Festade i sundsvall

Frida och jag köpte en vattenpipa Jak Blak

Vi reste till Stockholm

Sedan spanien

Vi såg Iron Maiden

Fick en gädda :) min första :)

Träffade jätteroliga människor på nollningen :D

Jag fyllde år

Festade med Frida :)

Det var mitt år det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0