It is what it is and it might be good

Får inte sova en hel natt, vaknar minst en gång och är klar vaken. Vilket nu börjar bli jättejobbigt eftersom jag alltid går omkring och är småtrött hela dagarna. Ska ta Fridas råd och dricka te. "Tvingade" Fredrik att köpa en thermos från IKEA som är lite smidigare än den vi redan har, sjärlklart köpte han en blå eftersom om han får välja skulle allt vara blått och jag skulle vara smurf (fast längre). Dock säger han att de inte fanns i andra färger men på IKEAs hemsida finns det minsan :P Tur att jag faktiskt också tycker om blått. 

Nu ska man bara välja smak, viol, choklad, passionsfrukt, hjärt te, chaite, mums mums eller tea for a good afternoon.

Blir nog viol, för de väljer jag nästan alltid :P


Kommentarer
Postat av: frida

Bara det är svart te, då blir man pigg! :) En kopp innan man äter frukost brukar göra susen mot morgontrötthet, iaf för mej :)

Ses ikväll! ;)

2009-02-25 @ 10:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0